Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Metody hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu
HANUS, Ondřej
Diplomová práce se zabývá metodami pro hodnocení kulturního a přírodního potenciálu destinace cestovního ruchu. Teoretická část definuje odborné termíny, které je potřeba pochopit pro zpracování. V praktické části jsou realizovány vybrané metody, které byly aplikovány na kraje České Republiky. Následně byly tyto metody komparovány dle výsledků a byly definovány jejich silné a slabé stránky. Návrhová část se zabývá inovací a vylepšením stávajících metod.
Hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na stření škole
MEJDRECHOVÁ, Petra
Bakalářská práce se věnuje tématu hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na střední škole. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodu se práce zabývá vymezením pojmu hodnocení, typům a funkcím školního hodnocení. Na to průběžně navazují části věnující se metodám a formám hodnocení. Zvláštní pozornost je věnována klasifikaci a slovnímu hodnocení. Práce se též zabývá vymezením sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. V empirické části práce je výsledek případové studie, která měla za cíl zjistit, jakým způsobem učitelé žáky hodnotí a jaké metody a formy hodnocení využívají. Případová studie vychází z pozorování výuky odborných předmětů na střední škole záznam pomocí videonahrávek, z dotazníkového šetření mezi učiteli a žáky.
Způsoby evaluace ve výuce přírodopisu a biologie na Prachaticku
MIESBAUEROVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá metodami hodnocení, které se používají ve výuce přírodopisu a biologie na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázia v Prachaticích. V práci je zahrnuta literární rešerše věnující se způsobům hodnocení a jejich charakteristice a výsledky z dotazníkového šetření, které se týká hodnocení během výuky přírodopisu a biologie. Nejvíce využívanou formou je podle žáků písemné zkoušení a nejméně využívanou je ústní slovní hodnocení. Dále bylo zjištěno, že není významný rozdíl mezi žáky, kteří pojem "formativní hodnocení" znají, a žáky, kteří se s ním nesetkali. Respondenti následně uváděli, že formativní hodnocení považují za více motivující než hodnocení sumativní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.